28 november

God kväll sötnosar !
Det blev visst lite tomt med inlägg denna veckan med, men fortfarande sjukt mycket att göra. Och nästa vecka kommer jue precis inte bli bättre. Snarare ännu värre ! Jag lever för loven kan jag säga..det ändå jag tänker på är loven. snartsnart jullooov. U-N-D-E-R-B-A-R-T !

Idag så tog jag och låg kvar i sängen riktigt länge, mycketmycket sköönt :) Har även hjälpt pappa med att sätta upp ljusen i granen ute. Julkänsla på G alltså ♥ mindre än 1 månad kvar ! uhh ;)

kvällen har spenderats hos farmor&farfar. Mor och far åkte dit och jag hade ingen lust att vara ensam hemma så jag hänkade på !

mina linser känns väldigt suddiga just nu så funderar på om jag ska gå och ta av mig dom och bort med sminket för att lägga sig i sängen och kolla igenom något på webtv :) aa, så får det bli !

natti


E M M A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0