1 vecka närmare jullov

Har visst inte bloggat i veckan. Men har inte riktigt haft tankarna på det om man säger så. Haft sjukt mycket att plugga på så har blivit plugg och körkortsfrågor från att man kommer hem tills sängdags. Så gissa om jag har längtat efter helgen;) Jag måste i och för sig plugga i helgen också men lite nöje ska jag ha allt ! :) I morgon kväll ska jag till Matilda med några tjejer, sen kommer alice och sover hos mig ! myyys(a) men innan det måste jag dra till tranås för det är öppet hus i skolan. Kul på en lördag :p men får jue vara ledig på måndag så :) då tror jag Ollis och jag ska till Jessica och hennes skola! :) äntligen ska det bli av ! kulkul
hmm..vad har hänt mer då? jo, jag har tagit ett till hål i örat. Så tre i vänstra örat och en i högra nu ;) fast det är helt sick, det har blivit helt blått över det :o vet inte vad det är men det börjar gå ner nu efter några dagar så hoppas det inte var något.. sen är jag massa avensjuk på Matilda som tagit hål i naveln ! vill med ha ! fast jag skulle inte passa i det så :(

hade även ett mega svårt prov i samhällen i dag, en av sakerna jag pluggat på i veckan. verkar som jag inte pluggat på rätt saker så kunde inte så mycket..vi får se hur det går ! men jag kommer bli 5 kronor rikare i alla fall ;) haha

nu ska jag njuta av att vara ledig från plugg 1 dag i veckan och kolla på saker från svt på datan(a) hihi busigt !

Ha det så bra =)


E M M A


Kommentarer
Postat av: Tildis

Haha, nä du blir 5 kr fattigare ska du se! ;)

Puss <3

2009-11-14 @ 00:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0