Status på humör: GLAAAAD !

Heeej alla glada ! Mitt humör är på topp just nu ! Har haft en ortoligt bra dag i jönköping. Fick med mig lite hem men ändå inte så fattig ;) Jag har äntligen köpt kläder till nyår ! Det blev en klänning från gina. Det dåliga med det är att det är säkert någon som har likadan :p alla köper på gina typ ! haha, men åhh vad nöjd jag blev ! Kommer säkert inte vara bra när jag väl ska ha den menmen ! Jag har inköpt presenter till Alice och Elin också :) ojoj, jag kan jag med ! Dåliga presenter däremot men säger som alla gör; tanken som räknas ;)
Mamma och jag delade på kostnaden av filmen "Män som hatar kvinnor". Har sätt den förut men åhh så bra den är ! Tagga de två andra sen också ;) redan sätt dom också i och för sig men kan jue vara kul och nörda dom ! Sen vet jag att jag ska få oth-boxen säsong 4 på min födelsedag (a) Bäst och vara med när mamma ska köpa, så det blir rätt ;) hehe.
I morgon luktar det toppen dag också ! Simma i eksjö med bästa Ollis♥ Det har man saknat !

En till anledning till och vara glad är att nyår typ är som klappat och klart nu ! Vet vart jag ska vara (nästan i alla fall:p), kläder fixat, drickat fixat och vara med världens bästa Bästis. Mycket bra där ! Ska få reda på de sista detaljerna i kväll av Elin hur vi ska göra med tåg och shit ! bästbäst

E M M A

Kommentarer
Postat av: Bästis!

Jag är så jävla HAPPY HAPPY FAAN! :D Du ska bli så sjuukt najs :D Jag läängtar <3 Sen vet du varför jag är glad mera och jag ÄLSKART! :D <3

2009-12-30 @ 10:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0