Veckan

Lite dålig upptadering här kanske, men mitt internet har inte riktigt fungerat efter åskvädret. Så får berätta lite om min vecka nu, för har lånat ett trådlöstinternet av Telia. I måndags var jag faktiskt på fotboll. Aa, tro det eller ej men det är sant ;) höhö fast jag var inte där för att kolla på fotboll utan på Emanuel! Tyvärr fick han inte spela så mycket, men det blev en bra kväll ändå :)

I Tisdags blev det till åka till alice för ganska mycket så mys ;) Oth, lite bak av kladdkaka, oth, kolla film sen lite oth igen innan jag åkte hem. Du lyser upp min värld <3

I onsdags var det bestämt att Johanna, jag och Matilda skulle hitta på något men Johanna blev sjuk så Matilda och jag var själva med lite snack, film och mys! Dig tycker jag bra om, Matilda :D

I går var det jobb för typ hela slanten, men så jobbigt är det jue inte precis. Hade typ 9 spelare på hela dagen, en aning segt. Men i går var det bara fördel för Emanuel var och hälsade på i några timmar, så när det inte var nåt folk fick vi jue tid att spela och snacka! :)  

I dag var det med jobb, med betydligt mer folk och ett besök av Tilda i några timmar. Vi tog två rundor på banorna och vann varsin gång. Tänk vilka kanon människor jag har som tar sig tid och vara med mig där på det där tråkiga stället :p Trodde det här var sista dagen jag behövde jobba, men har fått nya tider som jag ska jobba när skolan börjat. Kul!! :s

I helgen så blir det till att ha besök av Emanuel på lördagen och söndag drar jag till höreda? för att kolla på ännu en fotbollsmatch med Emanuel ;) typ min vecka så ja, den riktigt hela sista veckan på sommarlovet! :o fy det där lät hemskt!


Ingen aning när det blir att jag kan upptadera igen, får se. Ha det bra till dess!



E M M A









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0