tummen upp för stunden(y)

åhh, jag älskar solen, och jag älskar sommarlov(som snart är slut, men det bryr vi oss inte om nu) och jag älskar mina vänner! I onsdags var jag med Johanna och Tilda. Vi satt och snackade nästan hela tiden, mycket att säga när man inte setts på länge. Eller Tilda och jag har jue setts men inte Johanna så mycket. Så riktigt kul och träffas innan skolan drar igång. Vi avslutade kvällen med bad och sen pannkakor. Mocket bra dag(y) Nästa dag, vill säga i går jobbade jag från 16-20.30, fick jobba över en halv timme för några tyskar inte kunde bli klara :p Olle och Tilda håll mig sällskap typ hela tiden :) sen drog jag hem till Olle och sov där. Mys :-D Solen stekte som aset när vi vaknar så vi drog med Tilda till Askeryd för att bada. Tog ett bra tag innan vi kom fram till ett bra ställe som dög till alla, men det blev jue bra tillsist :) häärlig dag med andra ord!

och i mon blir det sol, bad, minigolf, vollybollspel med Sara, Rasmus, Emanuel och Veronica :)

kanske skriver i mon!

take care!

E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0