Jobba extra

Gårdagen blev till att ladda med en godispåse och dra till min sjukling alice för att nörda oth hela dagochnatt :) Mitt i allt ringer min chef och ba: Kan du rycka in på mingolfen i helgen, både lördag och söndag? Visst,visst säger jag och får ändra lite i planeringen. Blev att åka hem tidigare från alice idag för att fixa till sig lite sen dra och jobba på Stalpets minigolf. Kan inte precis säga att det är så jobbigt men det är sjukt segt att bara sitta där och vänta på att folket ska komma. Känns som det ändå jag sagt i dag är "Har det gått bra?" haha Och snäll vän som jag har kom Ollis och gjorde mig sällskap i tre timmar. Efter 8 när vi stängt igen drog vi till grillen för lite mat! Bjöd Olle på lite pommes och jag tog kebabrulle! Mums,mums;) men känner sig lagom tjock nu.. :(

blir nog sängen med snart hoppas vi på för upp och hoppa i mon för ännu en jobbdag. fast utan olle den här gången för människan åker till skåneland :(

take care! godnatt:)

E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0