Långledigt

Nu har jag tagit långhelg. Inte så dumt ska jag säga er. Passar mig utmärkt för kommer ha fullt upp :) i morgon, torsdag ska jag ta mig till Borås och umgås med Johanna! Blir filmmys och spela Wii förmodligen ;) tar och sover där också (y) trevligt säger jag.
Kommer åka hem någon gång under fredagen och senare på kvällen ska jag träffa fina Alice :) blir till att sova hos henne med, mycket mysigt, var längesen!
Lördagen är också uppbokad, då står Elin på tur, ska bli så skönt och träffa denna pärla! Även denna natt sover jag hemifrån och sover hos Elin.
Som ni hör kommer jag få bra lediga dagar, så glad för alla dessa underbara människor :)

Haft en bra dag i Jönköping i dag med andra bra människor också, varit i råslätt och spelat pingis med Magda, Simon, Vincent och Johan :) trevligt!

Får se om jag skriver något under dessa dagar, om inte vet ni vad jag sysslar med!
Godnatt :)

Magda i råslätt hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0