Höga förväntningar

Kommit gång med att plugga har bara en liten paus :) går för en gång skull bra, sköt inte på det hur länge som helst som alltid utan kom igång ungefär vid 11. Lägger mest fokus på en lathund som vi fått och typ gloser. Tänkte plugga fram till halv 2 ungefär sen ska jag ta och träna och köra ett riktigt hårt pass här hemma, skulle dra till gymmet men hade visst ingen bil fören senare till jobbet. Vid 16.00 börjar jag jobba och jobbar till 22.10, pengarpengar!
Tentan är i morgon klockan 10, funderar på att dra in lite tidigare för att plugga i skolan innan, får se lite.
Sen ska Magda och jag vara kvar och träffa hyresvärden för vår lägenhet, yes jag ska flytta och leva med Magda som sambo :D eller det är så vi vill i alla fall, vi ska träffa hyresvärden så ska han "godkänna" oss, men det är förhoppningsvis inga problem :)
Flytten bli i mars i så fall. Och på måndag morgon flyger vi till Barcelona :D mycket att se fram emot nu.

Tillbaka till affärsengelskan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0