Tagga Studenten

Riktigt fin dag idag! Sovit i 13 timmar i natt så inte det minsta trött ;) Somnade typ vid 6 igår till Ullared på datan sen vakna jag omkring halv 9 och märkte att datan låg jämte mig så stängde av den och gick och tvättade bort sminket och somnade om. Vaknade av mig själv vid 7 och gick upp då :) Det var välbehövligt!
Tänkte skriva igår men somnade jue. hehe. Nu är vi nära! Provade studentmössor igår :D Lite dyrt kanske men vafan man tar jue bara studenten 1 gång så det får det vara värt :D


Idag har det varit en slapp dag i skolan. Började 9.15 och slutade 12.05. Tänkte då vara duktig att ta och träna lite. Ensam eftersom ingen annan hade tid. Men när jag kommer dit funkar inte mitt kodlås. Skit också. Så drar och solar lite istället :) Nu är jag hemma och får ta och träna lite hemma istället nu när det blev på detta sätt..

Skriver kanske sen :) puss



Kommentarer
Postat av: Sanne

Det kan man nog inte säga att en sömnlös sanne är haha

2010-09-21 @ 19:35:06
URL: http://sannehansen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0