Maskerad

Uhh, kvällen igår var en riktig höjdare ! ;D Gjorde mig iordning hemma hos Matilda, sen skulle Markus komma och hämta oss för att skjutsa oss till Sanne men han var liiite sen så vi kom rätt sent dit, väl där var det riktigt kul :) Både gamla och nya ansikten ! Runt ett någon gång gick vi på efterfest hos Sebbe och hans broder ! Trevligt,trevligt minsann. Alice och jag var hemma någon gång efter halv 4 i morse och då bänkade vi oss vid köksbordet för lite panpizza ;) Runt 5 somnade vi gott och vaknade några sköna timmar senare. Sen dess har vi bara myst i sängen med film och nu lämna hon mig nyss. Men jag ska snart göra mig i ordning för nästa festligheter ! Mot Jönköping för Rixfm i kväll! :D Bääst hoppas vi på!

Lite bilder från igår;




Jag har pussat Jack Sparrow, hur coolt ?



dom bilderna ni får, kan komma fler sen!

Nu ska jag göra mig iordning sen förfest hos Olivia !

Galen kväll,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0