Sick

Fick just oder att upptadera bloggen. Lika bra att lyda kanske ? aa, jag är sjuk. Dödssjuk. Kan inte röra verkan armar eller ben. Så det här inlägget har jag anställt en för att skriva :) okej så farligt kankse det inte är riktigt. Men ganska så död är jag. Ligger bara i min säng och gosar med min förkyldning. mysigt ! Taggar inför morgondagen. Övning inför modevisningen hela dagen. Sen två hela dagar till. Känns sådär,

Jag har inte skrivit om detta innan men Lisa och jag planerade en överraskningsfest för Elin. Och i går blev den av. Trodde först att jag inte skulle kunna vara med för att jag var sjuk men när ena avhoppet efter det andra kom så tog jag mig dit ändå :) Självklart ville jag jue så gärna när vi planerat och donnat så mycket. Okej mest Lisa men i alla fall ;) haha. Vi hade allt lite motgångar men lyckat blev det ;D Vi lyckades lura henne ordentligt och tårara av lycka kom ! Precis som det ska vara (Y) jag stannade dock bara någon timme.

Fick även mina kläder och grejer från nelly i torsdags :) Av det köpet drar jag slutsatsen att jag verkligen måste lära mig att gå i 11 cm klackskor (?) och att jag antingen måste banta eller skicka tillbaka mina byxor......

jag skulle egentligen lägga in bilderna på snygga tilda och mig i våra uber snygga kläder från mollys hus men tror jag ångrade mig :)

nog från mig och min säng för den här gången. Håll er friska !

Kommentarer
Postat av: tilda, din favorit !

Väääääldigt fint inlägg !



Haha, du måste skicka dom väldigt sääxiga bilderna till mig sen ;)



Pusselipusspusspuss ! :*

2010-03-20 @ 18:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0