Olivia

Faktisk väldigt skön dag i dag må jag säga :) lite lagom av allt. Fixat mitt pass nu ! Tur att jag är så snygg annars hade detta blivit jobbigt ;) hosthost

Egentligen har jag inte tid att sitta här..måste plugga om jag ska få tag i mitt MVG i samhäll.. Enda utvägen är nog att plugga för det går inte fjäska för Monika eller?


Stort grattis till min egna lilla bästa Ollis bollis i dag också<3
VI ÄR V.I.P & BÄST SÅ KROGEN SNART ! ♥

skratta gärna, men detta är min knarklåt nu

Eddie Meduza – 34:an 




nu är det slut på gamla tider

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare ;D

den är fin den ! ;)



nu är det slut på gamla tider, nu är det färdigt inom kort. Nu ska hela rasket rivas, nu ska hela rasket bort! nanana...

2010-04-19 @ 17:35:58
Postat av: DEN FYLLANDE 18 ÅRIGEN :D

TACK EMMMA :D DU ÄR HELT KLART BÄST<3<3 ("v") ÄLSKAR DIG:)

2010-04-19 @ 17:36:25
Postat av: ann-lo :)

svar: okej, samma här och träffa lite kompisar (: haft det bra i början av veckan då ? kram ann-lo :)

2010-04-19 @ 21:58:32
URL: http://annloyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0