Woopwoop

Nu var det ett tag sen jag skrev här men har inte riktigt tagit mig tid till det tyvärr.. Har jobbat väldigt mycket, typ heltid har det blivit det senast, hur gött som helst :)
Och jag kan meddela att jag har fått ett till jobb! As taggad! Kommer precis ifrån intervjun och det var på Atteviks. Det roliga är att jag inte ens sökt utan det var dem som sökte mig. Min pojkväns brors tjej jobbar som säljare där och hon har pratat lite om att de söker en hallvärd och att hon hade sagt till cheferna där att hon kände en jättebra tjej (mig haha) Så de ringde förra veckan och frågade om inte jag kunde komma på intervju.
Jag brukar inte bli så nervös längre innan sånt men denna gången var jag sjukt nervös haha, nu hade ju lixom Sandra pratat bra om mig så hade lite prestationsångest. Men det kändes bra på intervjun och allt sånt och de båda som intervjuade mig skulle prata ihop sig och höra av sig, lät vettigt tyckte jag.
Efteråt så stod jag och pratade med Sandra och då fick jag höra att det var tal om att andra sökt tjänsten också med längre erfarenhet osv och då kände jag hur hoppet sjönk. Men efter ett tag när vi står där och pratar kommer hon som intervjuade mig fram och sa "Sandra, du kan gå och presentera Emma för de andra säljarna" Både Sandra och jag ba kolla på varandra och jaha vad ska vi presentera henne som då? "Säg att hon är vår nya hallvärd" Wiie de måste varit nöjda för de bestämde sig snabbt ;)
Jag är verkligen överladdad! Kommer ha kvar mitt jobb på konsum eftersom det här kommer bara vara varannan helg och visa vardagar ibland så kommer inte bli så mycket pengar i det men ser det mer för erfarenheten och bara grejen att ha på sin meritförteckning att man jobbat på Atteviks!
Hoppas på att det kommer bli jättebra och kul! Lärorikt framför allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0