310114

Alla ni som hatar klagande blogginlägg kan sluta läsa här för i dag är jag riktigt ynklig..
Kom hem från sjukgymnastiken för en liten stund sen. I drygt ett halvår har jag gått med axelont mer och mindre från och till efter min tid i konsumkassan. Nu det senaste har jag verkligen haft så sjukt ont så Simon har i princip tvingat mig att boka tid för sjukgymnastik. Var hos en läkare i november och då föreslog han detta men jag har inte riktigt tagit tag i det. Jag har väldigt svårt att erkänna att jag är svag. Jag försöker kämpa på ändå och hoppas på att det går över. Men så dum man är. Fick höra i dag att eftersom jag gått med det så länge och inte använt de riktiga musklerna där jag har så ont vid lyft osv så har andra muskler som inte är till för de rörelser och lyft fått jobba och gjort i sin tur att jag slitit ut dem med. Så det känns jävligt pissigt nu om jag ska uttrycka mig så.
Att jag är på ett nytt jobb där min rörelse som gör som ondast använt mest gör inte saken bättre, inte så att man vill säga det de första man gör.
Sjukgymnasten och jag har gjort upp en liten plan nu i alla fall, ska besöka han några mer gånger, nästa redan nästa vecka på tisdag och tills dess har jag fått lite övningar jag ska göra ca 3-4 gånger om dagen sen fick jag även tabletter jag ska äta i 2 veckors tid.
Har inget jobb nu i helgen i alla fall som jag vet så får ta och vila så mycket det bara går.
Nä usch nu ska jag bädda ner mig i sängen framför serier typ hela dagen och bara tycka synd om mig själv. Idag får jag det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0