220114

Är nöjd med min helg som gått, den har varit väldigt lugn och skön. Fredagskvällen var det jobb som sagt, vi blev klara ungefär vid halv 7 och fick då dra oss hemåt. Nu är det projektet avklarat och vet inte när nästa kommer så det är lungt där i alla fall. Var ensam hemma på kvällen och hade det väldigt skönt. Lagade god mat och bara hade det gött framför tvn. Tänkte sitta uppe och vänta på Simon men typ lite innan 1 orkade jag verkligen inte längre så gjorde mig i ordning för sängen. Efter typ 5 minuter i sängen och när jag precis håller på att somna ringer Simon och frågar om jag kan hämta honom. Visst kan jag det säger jag och det är bara till att ta sig upp igen ;)
På lördagen var jag så sjukt trött, helt stört haha. Sov till 12 på dagen och yttligare när timmar senare somnade jag i typ 1 och 1 halv timme till.. Men hade jätte ont i huvudet sen jag vaknade typ så behövde nog det. Piggnade till lite och på kvällen var jag och Simon ute och åt. Vi firade 1 år tillsammans och jag är så otroligt lycklig att jag har honom <3 Jag fick ett par jättefina öronhängen och en av mina favorit parfymer, Ralph Lauren.
Vi åt ute på Aqua som är en liten tradition för oss hehe. Vår första riktiga dejt hade vi där och när vi firade sex månader åt vi där så tyckte att 1 års firande passade bra där med. Man går aldrig därifrån besviken, tycker de har så god mat och trevlig personal.
På söndagen var vi och firade min mormor i Aneby med hela tjocka släkten. Det var trevligt och det är så kul att man märker verkligen hur mycket både min familj och släkt tycker om Simon, sånt värmer i hjärtat :)
Nu de två senaste dagarna, måndag och tisdag har jag börjat kl 7 på morgon och jobbat till eftermiddagen (som en normal person hehe) och det har känts jätte gött men man blir verkligen trött men det är en skön trötthet på något sätt.
Idag är jag ledig och tänkte faktiskt ta mig till gymmet. Har varit riktigt dålig på att vara där den senaste tiden. Men har inte riktigt haft motivationen till att gå dit. Sen på vintern så här tycker jag det är så träligt och gå till gymmet, kallt och blä. Sen efter nyår är det ju hemskt att vara där bland alla så kallade "nyårslöftentränare"
Så det har lockat mer att stå på crosstrainern vi har här hemma i vardagsrummet, då kan man ju stå framför tvn ockå lixom as gött ;)
 
Lite senare i eftermiddag efter mitt träningspass ska jag träffa Malin, vi ska ta en fika och prata i kapp lite, alldeles för länge sen vi sågs så ska bli trevligt!

I morgon ska jag hjälpa Alice med flytt större delen av dagen och på kvällen blir det jobb. Ska lära mig kvällsrutinerna i charken, det blir mitt sista introduktionspass som jag går brevid. På lördag har jag blivit tillfrågad om jag vill jobba på riktigt så att säga så det ska jag göra. Lönehelg och allt haha får se hur det går ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0