280214

Idag känner jag mig på topp!
Vaknade 06.00 och steg upp för min morgonpromenad, längre än vanligt denna dag. Det slutade på 9 km.
Åt en god frukost samtidigt som jag kollade på gårdagens Top model Sverige.
När jag chillat en liten stund drog jag vidare till gymmet. Sprang 3 km, körde magövningar tre olika varianter x12 på varje. Sen avslutade jag med att stå på crosstrainern en timme.
Var nere och solade för en liten stund sen, hatar verklign vinterhalvåret när man får så grå och tråkig hy..
Även handlat kvällsmaten för denna fredagkväll och det blir standarden för Sveriges hushåll en fredag, TACOS <3
Simon kommer hem när som helst och då ska vi nog börja laga maten. Kvällen förövrigt blir nog lugn, väldigt skönt. Har jobbat väldigt mycket det senaste men har faktiskt en ledig helg nu (om de inte ringer in mig vill säga) vilket jag tycker är rätt skönt. Vi har lite saker som ska bli gjorda i helgen. Men gillar att jag får så mycket tider, måste ju betyda att de gillar mig :)
Önskar alla en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0