240214

Hallihallå!
 
Veckan som har gått har varit väldigt intensiv. Jobbat sex dagar och samtidigt försökt att träna så mycket det bara gått. De ville att jag skulle jobba en sjunde dag med, i lördags men då var jag tvungen att säga nej. Fyllde 22 år i fredags så vi hade lite kalas här i lördags. Simon fyller år i dag så vi slog ihop vårt firande och hade bådas familjer här och måste säga att det var riktigt lyckat. Vi gjorde en fräsch sallad och till hade vi vitlöksbröd med ost och kex. Kändes som bra mat när vi var så många och våra gäster verkade nöjda med :)
Simon och jag ska ju köpa en ny säng så på vår önskelista stod det pengar som kan bidra till sängen och vi fick en rejäl slant! :D Så om Simon får sålt den gamla sängen nu så blir det eventuellt och köpa den i veckan. Ska komma en kille i kväll och kika på den så får se.
Man kan ju verkligen säga att det inte är samma sak och fylla år längre som det var när man var liten haha. I fredags kändes det som en helt vanlig dag, jag glömde typ bort flera gånger under dagen att jag fyllde år. Simon och jag bestämde ju att köpa köksstolarna till varandra i födelsedagspresent så det var ju inga presenter på morgon och jag jobbade från kl 14 till 21 och i och med att det är ett nytt jobb så var det ju inte så många som visste att jag fyllde år så inga grattis där haha. Men många händelse i mobilen blev det :) Tack alla för de fina gratulationerna!
Även att det kändes som en vanlig dag så hade jag en väldigt bra dag tycker jag :) Efter jobbet fick jag välja middag och det blev sushi <3
 
I morse började jag dagen med morgonpw, det är verkligen så otroligt skönt! Man blir så pigg och klar i huvudet resten av dagen. När jag kom hem gjorde jag frukost till födelsedagsbarnet och nu har han åkt vidare till jobbet.
För en gång skull hoppas jag att mitt jobb inte ringer idag.. Vill bara vara ledig i dag för att fixa och dona och träna.
 
Önskar alla en trevlig vecka :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0