120214

Godmorgon!
Ännu en morgon har jag gått en pw tidigt på morgonen, tredje dagen i rad. Det är verkligen jätteskönt och så uppfriskande. Så lungt och fridfullt på något sätt, såna härliga promenader man kunde ha på landet när man bodde hemma. Det bästa är att jag inte känt mig speciellt trött när klockan ringer heller, kommer upp med en gång.
Och det effekten som jag ville ha funkar, ungefär vid tio tiden på kvällen är jag trött och kan somna nästan med detsamma. Annars brukar jag aldrig somna före 12.
 
Har precis avslutat min frukost, testade på att göra proteinpannkakor med banansmak och de var riktigt goda så det kan man absolut göra igen.
Idag är jag ledig från jobbet. Har bokat in mig på ett Cirkelpass kl 12 förutom det ser det ganska lungt ut idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0