080214

Tjenis :)
Sitter just nu och dricker en celsius för att få upp energin lite till mitt och Annas träningspass vi ska köra snart.
Jag och älsklingen har varit uppe på Ikea i dag nu äntligen haha. Vi har mycket som står på inköpslistan och vi har bestämt oss för vilka grejer det blir nu. Längtar tills allt är inhandlat :)
 
Denna veckan har varit väldigt lugn på jobbfronten, jättetråkigt tycker jag men nästa vecka blir det desto mer. Istället så har jag tränat en hel del och som jag nämnt tidigare har jag ju lagt om min kost och inga sötsaker för min del. Än så länge går det bra tycker jag men får se om det visar något resultat haha.
Nästa vecka blir det som sagt en hel del jobb men jag ska försöka få till träningen ändå.
 
Helgen ser förövrigt lugn ut, Simon och jag ska bara vara hemma och mysa så det ser fint ut.
 
Nu ska jag svira om till träningskläder och köra ett hårt pass!
Trevlig helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0