År 2013

År 2013 går mot sitt slut och ingen är gladare än jag för det. Läser på massa sociala medier om hur nöjda alla är med sitt 2013. Men nej inte jag. 2013 är för mig då en av mina bästa vänner dog, min mamma blev sämre och då jag blev arbetslös.
Men självklart har jag haft ett väldigt bra år med min kära pojkvän som jag snart firar ett år med <3
Och fina nya minnen har skapats med mina underbara vänner :)
Men 2014 ska bli ett bra år! Det måste det bli. Kommer fira in det tillsammans med fina vänner, middag och trevligheter :)
2 dagar in på det nya året ska jag på arbetsintervju, så dår får vi hålla alla tummar vi har att det går bra.
2014, snälla bli ett bra år :)

Gott nytt år :)

Kommentarer
Postat av: Janette

<3

2013-12-31 @ 14:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0